عسل گون ممتاز طبیعی هانی تاج - هیگر

Wiki Article

تولید مثل این گیاه از طریق بذر است. رنگ عسل گونگز زرد روشن یا زرد طلایی میباشد و زمان برداشت این گیاه در تیر ماه است. رنگ این عسل کهربایی روشن تا تیره متغیر است. ضد عفونی کننده، تصفیه کننده خون، اشتها آور است. به علاوه کاهش فشار خون، تبدیل کلسترول بد خون به کلسترول خوب، کاهش تریگلیسیرید، بهبود زخمها و درمان سرفه در کودکان از دیگر خواص عسل به حساب میآید. ذکر شده است که عسل خاصیت ضد میکروبی دارد و به بهبود زخم و سوختگی کمک می کند. از جمله خواص مشترک همه ی عسل ها می توان به تقویت عمومی بدن و دستگاه گوارش، درمان سرفه و سرماخوردگی و درمان زخم های پوستی اشاره کرد که عسل گون نیز از این قائده مستثنی نیست. فعالیت سلولهای سیستم ایمنی در حال استراحت را افزایش میدهد و به شما امکان میدهد ایمنی خود را به سرعت تقویت کنید. حتما آن را در تغذیه روزمره خود مصرف کنید. برای خرید عسل طبیعی راههای مختلفی وجود دارد می توانید در فروشگاهها و یا سوپرمارکت های مختلف آن ها را با قیمت زیاد تهیه نمایید و یا از فروشگاههای آنلاین عسل را خریداری نمایید.


خواص عسل گون برای معده

ابنکه انواع عسل دارای رنگهای مختلفی هستند، به دلیل شهد گل یا گیاهی است که عسل از آن تولید شده است. سازمان جهاد کشاورزی اعلام کرده: چون زنبورداری فعالیتی ارزبر و یا آب بر نیست، کشور را دچار هیچ گونه وابستگی نکرده و به دلیل صادرات انواع عسل، برای کشور ارزآوری نیز دارد. این کشور ها با توجه به میزان تولید عسل به صورت سالانه، از سوی سازمان فائو اعلام شده اند. عسل هایی که این دو ماده به میزان غنی تری در آنها یافت شود، رنگ قهوه ای و تیره ای داشته و پر عسل گون خاصیت تر هستند. عسل گندم سیاه، نوعی دیگر از عسل است که رنگ زرد تیره دارد و در ظاهر مشابه عسلک است میزان پروتئین و آهن آن از عسل روشن بیشتر بوده و به خاطر داشتن آهن در درمان کم خونی بسیار موثر است. عسل مریم گلی، از شهد گیاه مریم گلی گرفته شده است، این گیاه از گیاهان معروف دارویی است. گل گندم زرد، مریم گلی، یونجه و گون، جزو گیاهانی هستند که اگر زنبور عسل از شهد آن ها برای تولید عسل استفاده کند، محصول حاصل دارای رنگ روشنی خواهد بود. Po st was c᠎re ated  by G SA C ontent Generator Demov᠎ersion .


این عسل از شهد گندم سیاه که به صورت زراعی در باغها رشد می کند ساخته می شود. اما انواع عسل براساس شهد گلی که از آن تولید شده اند، یکی از اصلی ترین و مهم ترین تقسیم بندی ها می باشد. عسل حاوی بسیاری از ترکیبات فعال گیاهی و آنتی اکسیدان ها است و انواع تیره تر نسبت به ترکیبات سبک تر در این ترکیبات بیشتر است. عسل بهترین غذا و راه درمانی برای بسیاری از بیماری ها است. از این رو بهتر است افرادی که بیماریهای خود ایمنی مثل ام اس و لوپوس دارند از خوردن این عسل اجتناب کنند. گون ها ويژگي هايي براي تثبيت شن هاي روان دارند و مانع از فرسايش خاك می شوند. زیرا اگر شما بدانید هر عسلی از چه گل یا گیاهی گرفته شده است، می توانید به خواص آن عسل نیز پی ببرید. قبل از آن که عسل ها را بر اساس رنگشان تقسیم بندی کنیم، این نکته را باید یادآور شویم که با توجه به رنگ عسل نمی توان پی به مرغوبیت یا غیر مرغوبیت آن برد.


با ما همراه باشید تا بیشتر با این معجون آشنا شویم. باعث میشه که از خواص درمانی عسل بهره نبریم و بعضی از این عسلها بخاطر ناسالم بودن ممکنه باعث ایجاد بیماری در ما بشن . انسان تنها می تواند این خواص را از کتیرا یا صمغ گیاه به دست بیاورد و برای استفاده از خواص شهد گل گون باید از زنبور عسل کمک بگیرد تا بهترین نوع شهر را بنوشد و با تبدیل آن به نوش دارویی به نام عسل به دست ما برساند. عسل کلزا با رنگ سفید و گاهی زرد دارای عطر بسیاری است و از شهد گل های کلزا به دست می آیند. عسل حاوی مواد مغذی مؤثر برای از بین بردن رادیکالهای آزاد از بدن است و در نتیجه به بهبود ایمنی بدن در برابر بسیاری از شرایط، حتی شرایط جدی مانند سرطان یا بیماری های قلبی کمک می کند. این امر کاملا اشتباه است.

Report this wiki page